Müşteri Hizmetleri: 444 61 70 
Hesabım
Üye Paneli
Sepetim
Sepete Git

    İADE VE DEĞİŞİM
Vazgeçme:
Almış olduğunuz ürünü ambalajı açılmadan, kullanmadan, bozulmasına imkan vermeden satış faturası tarihinden itibaren 14 gün içerisinde iade edebilirsiniz. Orijinal kutusu bozulmuş, tekrar satışa sunulma özelliğini kaybetmiş, başka bir müşteri tarafından satın alınamayacak durumda olan ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir. Ürünler eğer var ise standart aksesuarı ile birlikte eksiksiz ve hasarsız iade edilmelidir. İade ürünlerinizi, ürünü iade etmeden önce iade nedeninizi belirterek fatura numaranız ve sipariş numaranızı içeren mesajı e-posta adresimize veya iletişim(müşteri hizmetleri) bölümümüze gönderiniz. Müşteri hizmetleri gönderdiğiniz e-mail aracılığı ile sizinle temasa geçecek, ürünü nasıl iade edeceğiniz size bildirilecektir. İade nedeniyle ödenecek taşıma masrafları tüketici tarafından karşılanacaktır.

Taşıma Sırasında Hasar Görmüş Ürünler:
Taşıma sırasında hasar görmüş ürünü tespit etmek için kapınıza gelen siparişi  kargo yetkilisinin yanında açıp faturası ile karşılaştırınız. Bir hata, eksiklik ve tahribat olup olmadığını kontrol ediniz. Almış olduğunuz üründe tahribat veya eksiklik olması koşulunda kargo görevlisinin yardımı ile tutacağınız tutanakta belirtip, ürünü kargo yetkilisine teslim ediniz. Aksi halde ürünü eksiksiz aldığınız kabul edilip iade işlemi gerçekleştirilmez. Fişsiz, faturasız ve tutanaksız gönderilmiş olan ürünlerin iadeleri firmamız tarafından kabul edilmemektedir. Bu belgelerin tarafımıza ulaşmasını takip eden 14 gün içerisinde ürün bedelinin müşterinin kredi kartına iade edilmesi için firmamız girişimde bulunur. (Not: Ürün iadesinde banka tarafından kaynaklanan aksaklıklardan bu site sorumlu değildir.) Talep ederseniz taşıma sırasında hasar görmüş olan ürününüzün yerine aynı veya eş değerde başka bir ürün alabilirsiniz.

Hatalı Ürünler:
Teslimat sırasında fark edilemeyip ürünün uygulamasında meydana çıkan hatalı ürünleri hatalarını belirterek fatura ve sipariş numaralarınızı içeren mesajı e-posta adresimize veya iletişim bölümünü kullanarak gönderiniz. Müşteri hizmetleri göndermiş olduğunuz gerekçenizi uygun görürse faturanızla birlikte almış olduğunuz ürünü test etmek için firmaya yollar. Yapılan inceleme sonunda firmadan gelen raporda test edilen üründe bozukluk görülmez ise tüketiciden alerji durumunu açıklayan doktor raporu istenir. Alınan doktor raporunun müşteri hizmetlerine ulaştırılması halinde tüketicinin talebine göre aynı ücrette başka bir ürün veya ödeme iptali işlemi gerçekleştirilir.

Hatalı Ürünlerde iade edilen ürünün taşıma masrafları tarafımızdan karşılanacaktır.




 


Müşteri Hizmetleri
444 61 70

Sakarya Mh. Ulubatlı Hasan Bulvarı
No:82 Osmangazi / BURSA

destek@graficopy.com.tr


Kategoriler
 
Kurumsal Alışveriş

Promosyon Ürünleri
Ödüller
Ev, Ofis, Yasam
Tekstil Ürünleri
Finger Print
Duvar Kağıtları
Bayraklar
Kurumsal Ürünler
Display Ürünler

Müşteri Hizmetleri
Firmamız Hakkında
Hesap Numaraları
Gizlilik Politikamız
Aydınlatma Metni
İletişim Bilgileri

İade ve Değişim
Sıkça Sorulan Sorular
Üyelik Sözleşmesi
Satış Sözleşmesi
Kişisel Veriler Kanunu
Sipariş Takip

 
© 2025 GrafiCopy her hakkı sakldır.       Bu site ETicaretSoft e-ticaret yazılımı ile hazırlanmıştır.
   
Alışveriş Sepeti
 
 
Hesabım